Zasady obsługi klienta • Firma Przyjazna Klientowi
Zasady obsługi klienta • Firma Przyjazna Klientowi
58620
post-template-default,single,single-post,postid-58620,single-format-standard,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Zasady obsługi klienta

Dlaczego tak ważne jest, aby zasady obsługi klienta były spójne i zrozumiałe dla całego zespołu?

 

Zasady obsługi klienta powinny być spójne dla wszystkich konsultantów w firmie. Ich opracowanie, a następnie przekazanie zespołowi w celu wypracowania wysokich standardów obsługi, warunkuje satysfakcję klienta, która jest jedną z najważniejszych statystyk dla firmy. Nie ma jednego uniwersalnego wzorca tego systemu zasad, jest on uzależniony od branży i profilu klienta. To analiza tych dwóch czynników pozwoli opracować zasady obsługi klienta, czyli gotowe wskazówki dla konsultantów.  

 

Zastanawiasz się czym jest logistyczna obsługa klientów? Zobacz!

Czy wiesz ile Twoja firma może stracić na zlej obsłudze klientów? Przeczytaj!