Wizerunek firmy • Firma Przyjazna Klientowi
Wizerunek firmy • Firma Przyjazna Klientowi
58628
post-template-default,single,single-post,postid-58628,single-format-standard,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Wizerunek firmy

Od czego zacząć budowanie wizerunku firmy?

 

 

Wizerunek firmy stanowi zespół elementów, które tworzą sposób, w jaki jest ona postrzegana przez konsumentów i pozostaje w ich świadomości. Są to wyobrażenia, odczucia i oczekiwania klientów wobec firmy. Tworzenie wizerunku firmy jest niekończącym się procesem, który należy rozpocząć.

 

Tworzenie wizerunku firmy rozpoczynamy od zbudowania strategii, w której precyzyjnie zostały określone cele, a także czas, w jakim chcemy je osiągnąć. Nie może w niej zabraknąć wizji i misji. Wizerunek marki powinien odzwierciedlać jej charakter, być jej żywą reklamą.

 

 

Jakie czynniki kształtują wizerunek firmy? Dowiedz się więcej!

Zastanawiasz się czy rekomendowanie jest zawsze przejawem lojalności klientów? Przeczytaj raport!