GLS Poland • Firma Przyjazna Klientowi
GLS Poland • Firma Przyjazna Klientowi
57817
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-57817,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

GLS Poland

gls

GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND (GLS POLAND) jest częścią Grupy GLS świadczącej niezawodne, wysokiej jakości usługi kurierskie, logistyczne oraz ekspresowe, w 37 europejskich państwach. W 39 sortowniach i 662 oddziałach zatrudnionych jest 14 tys. pracowników, a utrzymanie łączności zapewnia ok. 16 tys. samochodów kurierskich oraz 2000 samochodów liniowych. Rocznie transportują one 404 mln paczek dla ponad 220 tys. Klientów z całej Europy. Dla GLS Poland najważniejsza pozostaje jakość świadczonych usług wyróżniająca tę firmę spośród innych na rynku KEP.

Służąc tej dewizie, GLS wyznaje takie wartości, jak niezawodność, bezpieczeństwo, przejrzystość, elastyczność i zrównoważony rozwój. GLS Poland gwarantuje i nieustannie poprawia jakość dzięki ogólnoeuropejskiemu systemowi zarządzania jakością ISO 9001:2008. Dla GLS niezwykle ważne są również kwestie związane z dbałością o środowisko naturalne – wspierają go
w tym zasady realizowanej na co dzień inicjatywy Think-Green oraz wdrożony w 2008 r. system zarządzania środowiskowego zgodny z normą ISO 14001. W Polsce firma świadczy usługi za pośrednictwem 30 filii oraz ponad 1000 punktów ParcelShop zlokalizowanych w całym kraju.

W każdym z nich oczekują na Państwa pracownicy oraz partnerzy GLS POLAND – zawsze gotowi do podejmowania nowych wyzwań i poszukiwania najlepszych dla Państwa rozwiązań.

Wasz sukces jest naszym sukcesem! – to zasada przyświecająca pracy całego zespołu GLS POLAND!

Data otrzymania certyfikatu

03.04.2017

Kategoria

Transport

Strona internetowa

https://gls-group.eu/PL/pl/home