Poznaj Fundację Digital Knowledge Observatory
Poznaj Fundację Digital Knowledge Observatory
Fundacja Digital Knowledge Observatory stawia sobie za cel upowszechnianie stosowania dobrych praktyk w biznesie, promowanie wymiany doświadczeń i współpracy w środowisku menedżerskim, podwyższanie kwalifikacji zawodowych polskich menedżerów oraz tworzenie standardów zarządzania.
Digital Knowledge Observatory
689
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-689,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Dbamy o rozwój przedsiębiorstw, dlatego firmy chcą z nami współpracować.

O NAS

Fundacja Digital Knowledge Observatory

Fundacja Digital Knowledge Observatory stawia sobie za cel upowszechnianie stosowania dobrych praktyk w biznesie, promowanie wymiany doświadczeń i współpracy w środowisku menedżerskim, podwyższanie kwalifikacji zawodowych polskich menedżerów oraz tworzenie standardów zarządzania.  Fundacja Digital Knowledge Observatory została założona w 2005 roku.

Poznaj DKO
CO ROBIMY

Nasze działania

Promujemy działalność innowacyjną, upowszechniamy  stosowanie dobrych praktyk w biznesie, wymieniamy doświadczenia. Ponadto organizujemy współpracę firm i instytucji edukacyjnych i technologicznych, tworzymy  sieci partnerskie, klastry, budujemy społeczeństwo oparte na wiedzy.

Dowiedz się więcej

Historia Programu

Firma Przyjazna Klientowi

Firma Przyjazna Klientowi jest najlepiej rozpoznawalnym i najdłużej istniejącym na Polskim rynku programem badawczo certyfikacyjnym, nagradzającym przedsiębiorstwa za wysoką jakość obsługi. Od początku istnienia programu patronowały mu najważniejsze instytucje Państwowe. Dzięki współpracy ze Stowarzyszeniem Konsumentów Polskich oraz reagując na skargi Klientów pozyskane w trakcie procesu badawczego, Program Firma Przyjazna Klientowi wpisuje się w strategie CSR wielu przedsiębiorców.
Firmy, które przystąpiły do Programu Firma Przyjazna Klientowi to przedstawiciele różnych branż takich jak: administracja, edukacja, finanse, informatyka, motoryzacja, logistyka, sektorów (publiczny, prywatny; B2B, B2C), oraz typów firm (usługowe, produkcyjne, handlowe, non-profit).

Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze Klienta, z pasją realizują każdy projekt

Menedżer projektów badawczych

Anna Sulińska

Menedżer projektów badawczych

Anna Szymczak

Key Account Manager

Sylwia Mościcka

Key Account Manager

Adrian Malinowski

Key Account Manager

Błażej Małecki

Menedżer działu badań i sprzedaży

Michał Łysik

Partnerzy Programu Firmy Przyjaznej Klientowi

Od wielu lat współpracujemy z firmami, które swoją wiedzą oraz doświadczeniem uzupełniają ofertę Fundacji Digital Knowledge Observatory.

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich