Poznaj Fundację Digital Knowledge Observatory
 

Dbamy o rozwój przedsiębiorstw, dlatego firmy chcą z nami współpracować.

O NAS

Program Firma Przyjazna Klientowi należy do agencji badawczej Experience Institute

Experience Institute to jeden organizm, w którym każdego dnia spotykają się perspektywy badaczy ilościowych i badaczy jakościowych podczas pomocy w rozwiązaniu problemów biznesowych naszych klientów.

Poznaj Experience Institute
CO ROBIMY

Nasze działania

W ramach naszych działań, nie tylko robimy badania ad-hoc i cykliczne badania satysfakcji klientów oraz satysfakcji i zaangażowania pracowników, ale co ważniejsze: tworzymy wiedzę i dzielimy się nią, aby pomóc firmom zrozumieć człowieka.

Dowiedz się więcej

Historia Programu

Firma Przyjazna Klientowi

Firma Przyjazna Klientowi jest najlepiej rozpoznawalnym i najdłużej istniejącym na Polskim rynku programem badawczo certyfikacyjnym, nagradzającym przedsiębiorstwa za wysoką jakość obsługi. Od początku istnienia programu patronowały mu najważniejsze instytucje Państwowe. Dzięki współpracy ze Stowarzyszeniem Konsumentów Polskich oraz reagując na skargi Klientów pozyskane w trakcie procesu badawczego, Program Firma Przyjazna Klientowi wpisuje się w strategie CSR wielu przedsiębiorców.
Firmy, które przystąpiły do Programu Firma Przyjazna Klientowi to przedstawiciele różnych branż takich jak: administracja, edukacja, finanse, informatyka, motoryzacja, logistyka, sektorów (publiczny, prywatny; B2B, B2C), oraz typów firm (usługowe, produkcyjne, handlowe, non-profit).

Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze Klienta, z pasją realizują każdy projekt

Menedżer projektów badawczych

Anna Szymczakk

Key Account Manager

Błażej Małecki

Menedżer działu badań i sprzedaży

Michał Łysik

Partnerzy Programu Firmy Przyjaznej Klientowi

Od wielu lat współpracujemy z firmami, które swoją wiedzą oraz doświadczeniem uzupełniają ofertę Fundacji Digital Knowledge Observatory.

Fast Solutions Logo