Experience Institute to jeden organizm, w którym każdego dnia spotykają się perspektywy badaczy ilościowych i badaczy jakościowych podczas pomocy w rozwiązaniu problemów biznesowych naszych klientów.
Firma Przyjazna Klientowi jest najlepiej rozpoznawalnym i najdłużej istniejącym na polskim rynku programem badawczo certyfikacyjnym, nagradzającym przedsiębiorstwa za wysoką jakość obsługi. Od początku istnienia programu patronowały mu najważniejsze instytucje Państwowe. Dzięki współpracy ze Stowarzyszeniem Konsumentów Polskich oraz reagując na skargi Klientów pozyskane w trakcie procesu badawczego, Program Firma Przyjazna Klientowi wpisuje się w strategie CSR wielu przedsiębiorców.
Firmy, które przystąpiły do Programu Firma Przyjazna Klientowi to przedstawiciele różnych branż takich jak: administracja, edukacja, finanse, informatyka, motoryzacja, logistyka, sektorów (publiczny, prywatny; B2B, B2C), oraz typów firm (usługowe, produkcyjne, handlowe, non-profit).