Marketing relacji • Firma Przyjazna Klientowi
Marketing relacji • Firma Przyjazna Klientowi
58624
post-template-default,single,single-post,postid-58624,single-format-standard,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Marketing relacji

Jakie są założenia marketingu relacji?

 

 

Marketing relacji zakłada, że dialog z klientem, kontakt opierający się na emocjonalnej więzi przyczynia się do wzrostu zaufania i lojalności klienta, co przekłada się tym samym na większy zysk i osiąganie coraz większych celów. Jest to marketing partnerski, w którym klient i przedsiębiorca są równi, korzyści są obustronne, ale przede wszystkim to klient wciąż otrzymuje więcej, niż zakładają jego oczekiwania.

 

 

Budowanie marki poprzez obsługę Klientów? Zobacz więcej!

A może chciałbyś poprawić jakość obsługi w swojej firmie? Poznaj 10 kroków!