Lojalność a rekomendacje - Raport • Firma Przyjazna Klientowi
Lojalność a rekomendacje - Raport • Firma Przyjazna Klientowi
58606
post-template-default,single,single-post,postid-58606,single-format-standard,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Lojalność a rekomendacje – Raport

Polski konsument staje się coraz bardziej świadomy swoich praw i preferencji.
Jak pokazują wyniki badań Fundacji Obserwatorium Zarządzania, potrafi zarówno
zarekomendować, jak i odradzić firmę, produkt lub usługę. Przed Tobą raport „Lojalność a rekomendacje”.

 

Jakie branże Polacy rekomendują najczęściej? Czy rekomendowanie jest zawsze przejawem
lojalności klientów? Pobierz raport i dowiedz się, co wpływa na rekomendacje Twoich pracowników.