Logistyczna obsługa Klienta • Firma Przyjazna Klientowi
Logistyczna obsługa Klienta • Firma Przyjazna Klientowi
58626
post-template-default,single,single-post,postid-58626,single-format-standard,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Logistyczna obsługa Klienta

Czym jest logistyczna obsługa Klienta i co się na nią składa?

 

 

Logistyczna obsługa klienta to wszystkie niezbędne działania dotyczące przyjmowania, przygotowywania oraz realizacji zamówienia. Ponadto należy do niej zaliczyć wszelkie czynności związane z rozwiązywaniem nieprawidłowości. Inaczej mówiąc, obsługa logistyczna to zespół działań angażujących wszystkie obszary firmy, których celem jest dostarczenie usług bądź produktu zgodnie z oczekiwaniami klienta.

 

Elementy logistycznej obsługi klienta to przede wszystkim:

  • Kształtowanie zapasów
  • Magazynowanie produktów
  • Pakowanie zamówionego towaru
  • Realizacja zamówienia
  • Transport do klienta
  • Obsługa klienta

Szczególnie ostatni element może być zaskoczeniem dla wielu sprzedawców. Logistyczna obsługa klienta jest jednak powiązana z działaniami marketingowymi, tworząc spójną całość dystrybucji i obsługi klienta.

 

 

Jakie działania podjąć, aby klienci byli bardziej lojalni? Zobacz!

Jesteś ciekawy ile firmy tracą na złej obsłudze Klientów? Przeczytaj!