Klienci po raz kolejny zadowoleni z usług świadczonych przez sektor FinTech • Firma Przyjazna Klientowi

Klienci po raz kolejny zadowoleni z usług świadczonych przez sektor FinTech

Klienci po raz kolejny zadowoleni z usług świadczonych przez sektor FinTech

Netcredit.pl, którego właścicielem jest Grupa TWINO został tegorocznym laureatem prestiżowego konkursu „Firma Przyjazna Klientowi”. Wyróżnienie jest przyznawane przez fundację Digital Knowledge Observatory firmom i instytucjom, które wyróżniają się pod względem profesjonalnej obsługi klienta.  Warunkiem otrzymania nagrody było przejście szczegółowego procesu badawczego i spełnienie określonych w nim standardów. Klienci Netcredit.pl doceniają przede wszystkim jakość kontaktu (93 proc. badanych), a chęć do polecenia oferty spółki wykazało ponad 88 proc. badanych.

 

Tytuł „Firma Przyjazna Klientowi” to najbardziej rozpoznawalne wśród Polaków wyróżnienie przyznawane za wysoką jakość obsługi. Godło Firmy Przyjaznej Klientowi przyznawane jest przedsiębiorstwom, które uzyskają przynajmniej 80 proc. pozytywnych ocen konsumentów we wszystkich obszarach badania, między innymi współpracy z firmą, kontakcie, ogólnym zadowoleniu oraz skłonności do rekomendacji.

 

Podnoszenie jakości świadczonych usług i utrzymywanie bezpośrednich relacji z klientami znajduje się w naszej firmie na pierwszym miejscu listy priorytetów. Niezwykle cieszy nas wysoki wynik uzyskany w badaniu, lecz jednocześnie zdajemy sobie sprawę z tego, że relacje z klientami wymagają nieustannego podnoszenia poziomu jakości usług. Dlatego staramy się stale zapewniać naszym pracownikom dostęp do szkoleń i tworzyć sprzyjające środowisko pracy– komentuje Michał Papliński, Country Manager w TWINO (właściciel netcredit.pl i incredit.pl).

 

Celem inicjatyw takich jak Firma Przyjazna Klientowi jest wyłonienie tych przedsiębiorstw, które wyznaczają najwyższy standard świadczenia usług w swojej branży. Ocenie podlegają takie kryteria jak: kontakt i współpraca z firmą, stan ogólnego zadowolenia klienta oraz prawdopodobieństwo rekomendacji firmy – czyli wizerunek przedsiębiorstwa widziany oczami konsumentów. Oprócz badanie klienckiego, audyt w ramach Firmy Przyjaznej Klientowi zawiera wszechstronną analizę całościowej polityki obsługi klienta jaką prowadzi organizacja. Dzięki temu firmy, którym przyznane zostaje Godło mogą poszczycić się polityką obsługi klienta prowadzoną na najwyższym poziomie, zgodnie ze standardami wyznaczanymi przez liderów rynku.

 

Klienci NetCredit.pl najbardziej docenili jakość kontaktu (93 proc. badanych), a chęć do polecenia oferty spółki wykazało ponad 88 proc. badanych. Najwyżej ocenione zostały również kompetencje i uprzejmość pracowników, jakość obsługi, dostępność, szybki czas reakcji oraz elastyczność w odniesieniu do potrzeb klienta. Najczęstszą formą kontaktu, jaką wybierają klienci NetCredit jest kontakt elektroniczny, a jeden na trzech klientów preferuje rozmowę telefoniczną. Blisko 91 proc. klientów jest zadowolonych z tego, jak udało im się załatwić sprawę z którą zgłosili się do firmy. Co drugi ankietowany do mocnych stron firmy zalicza szybkość weryfikacji i rozpatrywania wniosków, szybkość przelewu pieniędzy klientowi oraz rabaty i promocje oferowane przez firmę. Ośmiu na dziesięciu klientów potwierdza, że firma szybko rozwiązuje zgłaszane przez nich sprawy oraz prowadzi z nimi jasną komunikację. Indeks Firma Przyjazna Klientowi wyniósł 90 proc.plasując firmę powyżej progu pozytywnej certyfikacji. Godło Firma Przyjazna Klientowi stanowi gwarancję dla obecnych oraz potencjalnych klientów, że organizacja stawia ich potrzeby na pierwszym miejscu.

 

NetCredit działa na polskim rynku od 2011r. Firma należy do Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych i regularnie zajmuje wysokie miejsca w rankingach pożyczkodawców. Dzięki wysokiej jakości oferowanych usług, cieszy się niesłabnącym zaufaniem nawet najbardziej wymagających Klientów, dla których uprościła procedurę przyznawania pożyczki do minimum. Złożenie wniosku o pierwszą pożyczkę odbywa się na zasadzie rejestracji w serwisie. Rejestracja polega na wypełnieniu 3 prostych kroków, dzięki którym Klient decyzję w sprawie wniosku o pożyczkę otrzymuje w najkrótszym możliwym czasie. Sprawność operacyjna, zautomatyzowanie procesów a przede wszystkim dbałość o Klienta sprawiły, że w 2018 roku firma otrzymała Gwiazdę Jakości Obsługi.

 

Właścicielem NetCredit jest Grupa TWINO. TWINO to łotewski fintech posiadający w swoich produktach najszybciej rozwijającą się platformę peer-to-peer finance w Europie. Od powstania w 2009 roku, grupa TWINO dostarczyła klientom finansowanie w wysokości 420 milionów Euro. Sześć lat później, w 2015 roku uruchomiła platformę inwestycyjną zrzeszającą dziś ponad 6000 inwestorów z 30 krajów, w szczególności Niemiec, Wielkiej Brytanii i krajów Bałtyckich i oferującą możliwość uzyskiwania ponadprzeciętnych stóp zwrotu z inwestycji w niezabezpieczone pożyczki konsumenckie udzielane w 9 krajach m.in. w Danii, Gruzji, Polsce i krajach Bałtyckich. TWINO łączy prywatnych inwestorów i pożyczkobiorców w sposób transparentny, prosty i bezpieczny m.in. zapewniając ochronę przed ryzykiem kursowym i wykup pożyczek, których spłata opóźnia się powyżej 30 dni (buy-back-guarantee).