Jak budować pozytywne doświadczenia klientów i wspierać pracowników? • Firma Przyjazna Klientowi

Jak budować pozytywne doświadczenia klientów i wspierać pracowników?

raport o firmie

Emocje, które odczuwają klienci wobec firmy, w pierwszej kolejności trafiają do pracowników przedsiębiorstwa, a w szczególności do tych, którzy na co dzień kontaktują się z użytkownikiem jej produktów lub usług.

Z pierwszej części poniższego raportu poświęconej projektowi Firma Przyjazna Klientowi dowiedzą się Państwo jak klienci najlepszych polskich firm oceniają współpracę z nimi, które obszary szczególnie doceniają, a które, w ich ocenie, nadal wymagają poprawy. Uzyskają Państwo także odpowiedź na pytanie czy i jak chętnie klienci rekomendują usługi firm, z których korzystają.

 

Druga część raportu prezentuje typologię pracowników stworzoną w oparciu o wyniki badania Inwestor w Kapitał Ludzki zrealizowanego w 2018 roku. Segmentacja pokazuje, że grupa, do której należą osoby zatrudnione w przedsiębiorstwie, determinuje ich podejście do firmy. Informacje o tym, jakie segmenty pracowników zostały wyodrębnione oraz jak pracować z poszczególnymi typami pracowników znajdą Państwo w raporcie przygotowanym przez Zespół Działu Badań programu „Inwestor w Kapitał Ludzki”

 

Zachęcamy do lektury raportu dostępnego w pliku PDF:

-> Jak budować pozytywne doświadczenia klientów i wspierać pracowników?