Ile tracimy na złej obsłudze Klienta? Raport • Firma Przyjazna Klientowi

Ile tracimy na złej obsłudze Klienta? Raport

Ile tracimy na złej obsłudze Klienta? Raport

Z myślą o pozyskaniu klienta przedsiębiorcy przykładają wagę do rozwoju produktów / usług i toczą ze sobą wojny cenowe. Tymczasem Klienci opuszczają ich ze względu na niską jakość świadczonej obsługi. O niedocenieniu tego czynnika świadczy rozbieżność pomiędzy ocenami obsługi w oczach klientów i przedsiębiorców.

 

Przed Tobą raport „Ile tracimy na złej obsłudze Klienta”

 

Jakie doświadczenia z obsługi skłaniają Klientów do rezygnacji? Jak często się to zdarza? Co oznacza dla przedsiębiorców? I wreszcie – co jest pierwszym krokiem do wsłuchania się w głos klienta? Pobierz raport i znajdź odpowiedzi na te pytania.