Ile tracimy na złej obsłudze Klienta? Raport • Firma Przyjazna Klientowi
Ile tracimy na złej obsłudze Klienta? Raport • Firma Przyjazna Klientowi
58602
post-template-default,single,single-post,postid-58602,single-format-standard,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Ile tracimy na złej obsłudze Klienta? Raport

Z myślą o pozyskaniu klienta przedsiębiorcy przykładają wagę do rozwoju produktów / usług
i toczą ze sobą wojny cenowe. Tymczasem Klienci opuszczają ich ze względu na niską jakość
świadczonej obsługi. O niedocenieniu tego czynnika świadczy rozbieżność pomiędzy ocenami
obsługi w oczach klientów i przedsiębiorców. Przed Tobą raport „Ile tracimy na złej obsłudze Klienta”.

 

Jakie doświadczenia z obsługi skłaniają Klientów do rezygnacji? Jak często się to zdarza? Co
oznacza dla przedsiębiorców? I wreszcie – co jest pierwszym krokiem do wsłuchania się w głos
klienta? Pobierz raport i znajdź odpowiedzi na te pytania.