Czynniki kształtujące wizerunek firmy • Firma Przyjazna Klientowi
Czynniki kształtujące wizerunek firmy • Firma Przyjazna Klientowi
58630
post-template-default,single,single-post,postid-58630,single-format-standard,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Czynniki kształtujące wizerunek firmy

Na co zwrócić uwagę podczas budowania pozytywnego wizerunku swojej marki?

 

 

Na wizerunek firmy składa się wiele elementów, w tym te materialne, relacyjne oraz narzędzia sprzedażowe. Image firmy kształtują barwy, z którymi jest ona utożsamiana, logo, ale też papier firmowy bądź też stopka w e-mailu, to zadania dla grafika. Wizerunek przedsiębiorstwa kreuje ponadto wystrój biura i wygląd pracowników, często w firmie obowiązuje biznesowy uniform identyczny dla wszystkich. Ponadto firma postrzegana jest przez pryzmat jakości obsługi klienta oraz nawiązywania z nim trwałych relacji.

 

 

Interesuje Cię temat budowania marki? Sprawdź, jak to robić za pomocą obsługi klientów!

A może chciałbyś poznać 7 sposobów na stworzenie strategii Customer Experience? Sprawdź!