Czynniki kształtujące wizerunek firmy • Firma Przyjazna Klientowi

Czynniki kształtujące wizerunek firmy

Na co zwrócić uwagę podczas budowania pozytywnego wizerunku swojej marki?

 

 

Na wizerunek firmy składa się wiele elementów, w tym te materialne, relacyjne oraz narzędzia sprzedażowe. Image firmy kształtują barwy, z którymi jest ona utożsamiana, logo, ale też papier firmowy bądź też stopka w e-mailu, to zadania dla grafika. Wizerunek przedsiębiorstwa kreuje ponadto wystrój biura i wygląd pracowników, często w firmie obowiązuje biznesowy uniform identyczny dla wszystkich. Ponadto firma postrzegana jest przez pryzmat jakości obsługi klienta oraz nawiązywania z nim trwałych relacji.

 

 

Interesuje Cię temat budowania marki? Sprawdź, jak to robić za pomocą obsługi klientów!

A może chciałbyś poznać 7 sposobów na stworzenie strategii Customer Experience? Sprawdź!