Poznaj proces certyfikacji Firma Przyjazna Klientowi
Zdobądź pełną wiedzę na temat swoich Klientów! Po pomyślnym zakończeniu procesu certyfikacji będziesz mógł wykorzystywać godło w swoich działaniach.
badanie satysfakcji klientów
987
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-987,qode-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Certyfikacja

Zdobądź Certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi.
Poznaj proces, któremu zaufało już ponad 250 organizacji.

Proces certyfikacji

  • PRZYGOTOWANIE BADANIA

    Porozmawiamy o Twoich potrzebach i przygotujemy dokładny harmonogram

  • REALIZACJA BADANIA

    Dostosowujemy badanie do potrzeb i specyfiki Twojej Firmy

  • ANALIZA

    Obliczamy wyniki Twojej firmy i porównujemy je do innych Laureatów

  • RAPORT

    Po zakończeniu badania otrzymujesz pełny raport z wynikami i wnioskami

Godło otrzymują Firmy, które w niezależnym badaniu satysfakcji osiągają oceny na poziomie minimum 80% w każdym badanym obszarze oraz zbiorczy Indeks FPK na poziomie co najmniej 85%.

Wykorzystaj siłę godła!

Po pomyślnym zakończeniu procesu certyfikacji będziesz mógł wykorzystywać godło w swoich działaniach.

SPRAWDŹ JAK WYKORZYSTAĆ SIŁĘ GODŁA!

Badane obszary

OCENA WSPÓŁPRACY

OCENA WSPÓŁPRACY

Dzięki analizie stwierdzeń z tego obszaru, dowiemy się jak klienci oceniają kompetencje pracowników firmy oraz w jakim stopniu ufają, że firma działa z myślą o nich i dla ich dobra.

OCENA KONTAKTU

Odwołanie się do konkretnego (ostatniego) przypadku pozwala skupić się na rzeczywistych doświadczeniach klientów. Respondenci proszeni są o przypomnienie sobie ostatniego kontaktu z firmą. Następnie oceniają na ile sprawnie udało im się rozwiązać kwestię, z którą zgłosili się do firmy.

OCENA KONTAKTU
OGÓLNE ZADOWOLENIE

OGÓLNE ZADOWOLENIE

Ocena ogólnej satysfakcji pozwala określić, jakie jest ogólne nastawienie klientów do firmy, na ile firma spełnia ich oczekiwania.  Do liczenia wyników w tym obszarze uwzględniany jest ogólny poziom zadowolenia klientów firmy.

SKŁONNOŚĆ DO REKOMENDACJI

Wskaźnik ten pozwala zdiagnozować czy wśród klientów firmy przeważają krytycy, promotorzy czy osoby neutralne/obojętne wobec niej. Pośrednio pokazuje więc jaki wizerunek firmy kreują konsumenci.

SKŁONNOŚĆ DO REKOMENDACJI

Zdobądź pełną wiedzę na temat swoich Klientów!

Po pomyślnym zakończeniu procesu certyfikacji będziesz mógł wykorzystywać godło w swoich działaniach.

POBIERZ OFERTĘ
Firma Przyjazna Klientowi

SPRAWDŹ JAK WYKORZYSTAĆ GODŁO

Wszystkie firmy, które spełniły kryteria programowe, a wywiady potwierdziły stosowanie profesjonalnego zarządzania relacjami z klientem, otrzymują Certyfikat oraz Godło Firma Przyjazna Klientowi, którym mogą posługiwać się w celach marketingowych przez kolejne 12 miesięcy, m.in. przy procesach sprzedażowych, we wszystkich materiałach informacyjnych kierowanych do wewnątrz i na zewnątrz firmy.