Vattenfall Business Services Poland Sp. z o.o. 2017-04-11T11:42:04+00:00

Project Description

Vattenfall Business Services Poland Sp. z o.o.

Wybrzeża Armii Krajowej 19b

44-100 Gliwicee

tel. 323039001 fax. 323039002

vattenfall.pl

inf@vattenfall

Data nadania Certyfikatu

14 września 2011

Vattenfall w Polsce zajmuje się sprzedażą i dystrybucją energii elektrycznej (spółki Vattenfall Distribution Poland, Vattenfall Sales Poland na Górnym Śląsku), jak również wytwarzaniem ciepła (spółka Vattenfall Heat Poland w Warszawie).

Firma jest największym producentem ciepła i siódmym pod względem wielkości producentem elektryczności w Polsce. To czwarte największe przedsiębiorstwo prywatne i największy zagraniczny inwestor na polskim rynku energii.

W Polsce firma działa od 1992 roku i jest ona kluczowym rynkiem dla koncernu, obok Niemiec, Finlandii i Danii.

Od lipca 2007, po liberalizacji rynku energii elektrycznej w Polsce, sprzedajemy prąd Klientom na terenie całego kraju.

Vattenfall, jako pierwszy sprzedawca energii elektrycznej w naszym kraju, przygotował rynkową ofertę sprzedaży energii elektrycznej dla klientów spoza swojego terenu zasilania i jest pionierem przecierającym szlaki dla pozostałych uczestników konkurencyjnego rynku.

W sferze działalności koncentrujemy się na ochronie środowiska naturalnego, zapobieganiu jego zanieczyszczeniu oraz zdrowiu ludzkim.

Nasze działania cechuje szacunek dla kultury regionów, w których jesteśmy obecni.

Osiągnięcia w dziedzinie ochrony środowiska stwarzają odpowiednie warunki dla prawidłowego rozwoju oraz dla poprawy naszej konkurencyjności.

Rozpoznawalność marki Vattenfall w Polsce rośnie z roku na rok. W Skandynawii Vattenfall ze względu na stuletnią tradycję jest firmą bardzo dobrze znaną i cieszącą się ogromną renomą.

Celem Vattenfall jest przyczynienie się do zrównoważonego rozwoju społecznego poprzez zapewnienie efektywnych i niezawodnych źródeł energii.

W taki sposób możemy wpłynąć na poprawę otoczenia, w jakim żyją nasi klienci i podniesienie standardu ich życia.

Zrównoważony rozwój jest pojęciem względnym.

To kwestia znalezienia najlepszego rozwiązania wykorzystując dostępne technologie, z uwzględnieniem czynników: ekologicznego, społecznego i gospodarczego.

Sposób osiągnięcia tego celu wyznacza pięć strategicznych ambicji Vattenfall:

osiągnięcie pozycji Numeru jeden dla środowiska

osiągnięcie pozycji Numeru jeden dla klientów

osiągnięcie pozycji wzoru dla branży

osiągnięcie pozycji pracodawcy z wyboru

rentowny rozwój

Jedną ze strategicznych ambicji Vattenfall jest zasłużenie na miano firmy najbardziej przyjaznej środowisku. Dlatego m.in. w 2008 r. nasza firma zainicjowała program Manifest Klimatyczny, część ogólnoeuropejskiej kampanii „Podpis dla klimatu”.

W Polsce uzyskano największą ilość podpisów – ponad 100 tys. – pod opublikowanym na stronach www.vattenfall.pl dokumentem

Vattenfall, już po raz drugi w 2008 roku, przystąpił do Programu Certyfikującego Firma Przyjazna Klientowi, aby w ten sposób potwierdzić wysoki i profesjonalny standard obsługi, który oferuje swoim Klientom.

Zdobyte wyróżnienie poświadcza, że potrzeby klientów zawsze znajdują się w centrum naszego zainteresowania oraz, że stale staramy się doskonalić i wprowadzać nowe rozwiązania w obszarze obsługi klientów.

Szczegóły

Kategoria: