Polska Akademia Rachunkowości SA 2017-04-11T11:42:05+00:00

Project Description

Polska Akademia Rachunkowości SA

Świętokrzyska 36 lok. 61 klatka IV, piętro VII

00-116 Warszawa

tel. 225263057 fax. 225263060

www.par.edu.pl

biuro@par.edu.pl

Data nadania Certyfikatu

20 listopada 2008

Polska Akademia Rachunkowości S.A. / PAR / www.par.edu.pl to nowoczesna firma edukacyjna oferująca szkolenia zarówno otwarte, jak i zamknięte, kursy zawodowe, publikacje fachowe oraz usługi doradcze. Wieloletnie doświadczenie, wysoki poziom merytoryczny zajęć, wybitni eksperci – praktycy z wieloletnim stażem – to atuty naszej Firmy, które od lat doceniają nasi klienci. Pragnąc zaspokoić ich potrzeby, Akademia dokłada wszelkich starań by przekazywane informacje dotyczyły najnowszych zmian w przepisach.

PAR nie tylko szkoli pracowników działów finansowych i księgowych. Biuletyny internetowe: E-rachunkowość (www.e-rachunkowosc.pl) oraz Finanse Publiczne (www.finanse-publiczne.pl) to doskonałe wsparcie zawodowe dla pracowników firm, z którymi współpracujemy.

Uwzględniając sugestie swoich klientów, Akademia stworzyła Wydawnictwo PAR. Jego publikacje pomagają w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów fachowych oraz ułatwiają codzienną pracę. Pozycje takie jak: Vademecum Głównego Księgowego, Audyt wewnętrzny w praktyce, czy Amortyzacja środków trwałych to tylko niektóre z tytułów cieszących się uznaniem na rynku. Informacje na temat wydawanych książek, nowości wydawniczych i atrakcyjnych ofert znaleźć można na stronach wysyłkowej Księgarni Księgowego (www.ksiegarnia-ksiegowego.pl).

Misją Akademii jest praktyczna edukacja w dziedzinie podatków, rachunkowości i finansów. W tym celu w najbliższym czasie planujemy poszerzenie oferty kursów i publikacji o kolejne zagadnienia z dziedziny audytu i finansów.Polska Akademia Rachunkowości S.A. kieruje się w codziennej praktyce biznesowej jasnymi i zapisanymi w Kodeksie Dobrych Praktyk zasadami, które chronią interesy klienta.

Absolwent Wydziału Filologii Polskiej UW, ukończył również 2-letnie studia podyplomowe na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na UW (specjalizacja radiowa, prasowa, PAP, Public Relations) oraz kierunek Zarządzanie i Marketing na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.

Marketing, komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna, reklama (prasa, internet), PR, strategie marketinowe to główne obszary zainteresowań zawodowych. Obecnie Kierownik ds. Marketingu w Polskiej Akademii Rachunkowości S.A.

Szczegóły

Kategoria: