Project Description
GDN AIRPORT SERVICES Sp. z o.o.
Słowackiego 206
80-298 Gdańsk
tel. 583412817 fax. 583412335
gdnas.pl
office@gdnas.pl, m.gasinska@gdnas.pl
Data nadania Certyfikatu
28 lutego 2013
Firma GDN Airport Services jest agentem handlingowym świadczącym kompleksową obsługę naziemną samolotów, pasażerów, bagażu
i ładunków w Porcie Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy. Obsługuje samoloty przewoźników tradycyjnych, niskokosztowych, czarterowych oraz z zakresu lotnictwa biznesowego. Na rynku usług lotniskowych jest obecna od grudnia 1995r., kiedy to Polskie Linie Lotnicze LOT utworzyły spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością pod nazwą LOT Usługi Lotniskowe w Gdańsku. W wyniku kolejnych zmiany struktury właścicielskiej, od lipca 2005r., jedynym udziałowcem spółki jest Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” z siedzibą w Warszawie.
Od dnia 1 stycznia 2006r. spółka działa pod obecną nazwą GDN Airport Services Sp. z o.o.
Misją i wizją jest zostanie agentem obsługi naziemnej, dla danej linii lotniczej, z wyboru, a nie z konieczności. Polityką jakości GDN Airport Services jest dostosowanie się do wymagań i potrzeb klienta oraz wychodzenia naprzeciw jego przyszłym oczekiwaniom. GDN Airport Services jako pierwsza firma w branży lotniczej w Polsce w roku 1997 wdrożyła i certyfikowała system zarządzania jakością według standardów serii ISO 9000. System, zarówno dla przewoźników jak i pasażerów, jest gwarancją zgodności naszych działań z najwyższymi standardami i procedurami oraz gwarancją ciągłego doskonalenia jakości obsługi pasażerów i samolotów. Dzięki aktywnej postawie Zarządu i pracowników firma GDNAS jest kilkukrotnym laureatem „Gazeli Biznesu” a także zdobyła uznanie klientów otrzymując już dwukrotnie tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi”.