Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o. 2017-04-11T11:42:04+00:00

Project Description

Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o.

Biała 1B

80-435 Gdańsk

tel. 585243580 fax. 585243590

www.gpec.gda.pl

gpec@gpec.gda.pl

Data nadania Certyfikatu

4 września 2008

Jesteśmy dużą, solidną firmą, działającą na trójmiejskim rynku od 1960r. Zajmujemy się produkcją i dystrybucją ciepła i obecnie produkujemy również energię elektryczną w nowoczesnej Elektrociepłowni „Matarnia”.

W naszej ofercie znaleźć można także szeroką gamę usług okołoenergetycznych – GPEC Serwis. Obecnie dostarczamy ciepło do około 55 % mieszkań w Gdańsku oraz ogrzewamy część Sopotu. Stale rozbudowujemy naszą sieć ciepłowniczą, co sprawia, że nasze ciepło jest coraz łatwiej dostępne.

Staramy się również aktywnie uczestniczyć w życiu mieszkańców Trójmiasta i sprawiać, aby ich życie było barwniejsze. Od wielu lat prowadzimy działania na rzecz dzieci i rodzin, wspieramy przedsięwzięcia związane z rodziną, z dziećmi i ich rozwojem oraz ze sportem. Jedną z naszych najważniejszych inicjatyw jest ufundowanie na terenie parku nadmorskiego w Gdańsku, największego w Trójmieście placu zabaw i skate parku, którego uroczyste otwarcie miało miejsce w czerwcu 2006 roku. Miejsce to otrzymało nazwę Kraina Zabawy i to właśnie tu trójmiejskie rodziny mogą spędzać swój wolny czas.

Jako pierwsza firma ciepłownicza w Polsce uzyskaliśmy Certyfikat Jakości ISO w zakresie produkcji i dystrybucji energii cieplnej (ISO 9001). W roku 2005 wdrożyliśmy również system Zarządzania Środowiskiem (ISO 14001) oraz Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (PN-N-18001).

Od kilku lat podnoszenie standardów obsługi Klienta to jeden z najważniejszych procesów zmian zachodzących w GPEC. Ważnym krokiem tych zmian jest wdrożenie w GPEC CRM (Zarządzania Relacjami z Klientem), w ramach którego prowadzonych jest szereg istotnych projektów. Jednym z nich jest wdrożenie Standardów obsługi w GPEC.

W marcu 2008 roku został zatwierdzony przez Zarząd GPEC i wprowadzony w życie dokument „Standardy GPEC”. Myślą przewodnią, która towarzyszyła firmie podczas prac nad opracowaniem materiału było: „Postępuj w stosunku do innych tak jak chciałbyś, aby oni postępowali w stosunku do ciebie.”

Standardy obsługi Klientów zawierają:

zasady kontaktu z Klientem

wymagania, co do postawy pracowników wobec KlientaM

zasady dbałości o dobre imię firmy i o zachowanie tajemnicy handlowej

zasady wyglądu pracownika i jego miejsca pracy

Dzięki stworzonym Standardom, GPEC tworzy satysfakcjonujące relacje z Klientami oraz pozytywny wizerunek firmy.

W zmieniającej się rzeczywistości rynkowej, naszym celem jako Grupy GPEC jest budowanie pozycji lidera, ustanawiającego nowe wzorce obsługi klientów, inwestycji czy ochrony środowiska. Stawiamy na rozwój, stale podnosząc jakość i efektywność naszej pracy.

Szczegóły

Kategoria: