Wypełnij formularz i pobierz ogólną ofertę udziału w programie Firma Przyjazna Klientowi 2018.
Wypełnij formularz i pobierz ogólną ofertę udziału w programie Firma Przyjazna Klientowi 2018.
Wypracowany przez lata kanon badania Firma Przyjazna Klientowi dostosowujemy do specyfiki działalności Twojej Firmy. Odpowiednia metodologia jest każdorazowo dobierana ze względu na rodzaj i kanały komunikacji Twojej Firmy z Klientami.
Przygotowany przez zespół ekspertów Działu Badań i Certyfikacji kompleksowy raport zdiagnozuje mocne strony Twojej Firmy w komunikacji z Klientami, a także wskaże obszary, które wymagają poprawy. Dowiesz się jak spełnić oczekiwania swoich Klientów.
Pozytywne opinie Klientów mają wielką moc. Wykorzystaj je w komunikacji zewnętrznej, a także by budować motywację i zaangażowanie swoich pracowników – to właśnie oni bezpośrednio i pośrednio kształtują wizerunek Twojej Firmy, oferowanych przez nią usług i produktów.