Pobierz ofertę na badanie satysfakcji Klientów• Firma Przyjazna Klientowi
 

Pobierz ofertę

pobierz ofertę badań satysfakcji Klienta

Proces certyfikacji

1
Krok pierwszy

Badanie i Analiza

Wypracowany przez lata kanon badania Firma Przyjazna Klientowi dostosowujemy do specyfiki działalności Twojej Firmy. Odpowiednia metodologia jest każdorazowo dobierana ze względu na rodzaj i kanały komunikacji Twojej Firmy z Klientami.

ZOBACZ SZCZEGÓŁY
2
Krok drugi

Raport i rekomendacje

Przygotowany przez zespół ekspertów Działu Badań i Certyfikacji kompleksowy raport zdiagnozuje mocne strony Twojej Firmy w komunikacji z Klientami, a także wskaże obszary, które wymagają poprawy. Dowiesz się jak spełnić oczekiwania swoich Klientów.

POBIERZ OFERTĘ
3
Krok trzeci

Promocja i wizerunek

Pozytywne opinie Klientów mają wielką moc. Wykorzystaj je w komunikacji zewnętrznej, a także by budować motywację i zaangażowanie swoich pracowników – to właśnie oni bezpośrednio i pośrednio kształtują wizerunek Twojej Firmy, oferowanych przez nią usług i produktów.

Sprawdź jak wykorzystać siłę godła

 

Wybrani Laureaci

santander
PGEE
oriflame
itelligence
Idea Money