Znamy laureatów programu Firma Przyjazna Klientowi w 2016 roku

Troska o dobro klienta, zaspokojenie jego potrzeb i oczekiwań, wysoka jakość obsługi oraz nieustanne budowanie zaufania do marki – to zbiór zasad, którymi kierują się laureaci godła Firma Przyjazna Klientowi. 17 listopada 2016 roku 30 firm odebrało to prestiżowe wyróżnienie nadawane przez klientów. Nagrody wręczono w campusie Digital Knowledge Village, który wspiera prowadzenie multimedialnego biznesu, zorientowany jest na podmioty działające w obszarze nowoczesnych mediów oraz wymianę wiedzy.

Fundacja Obserwatorium Zarządzania, organizator programu Firma Przyjazna Klientowi, przebadała firmy pod kontem satysfakcji ich klientów. By otrzymać ceryfikat Firma Przyjazna Klientowi, podmioty zgłaszające się do Programu muszą przejść szczegółowy proces badawczy i spełnić określone w nim standardy. O wyróżnienie mogą ubiegać się zarówno firmy świadczące usługi skierowane do klientów idywidualnych jak i te, które działają w segmencie biznesowym. Profil działalności nie ma znaczenia. Ważny jest jej styl, ponieważ certyfikat Firma Przyjazna Klientowi nadają klienci. To oni oceniają jakości obsugi, sposób w jaki firma się z nimi komunikuje, poziom w jakim zaspokaja ich potrzeby i oczekiwania. W czasie badania klienci oceniają także swoje zaufanie do marki oraz lojalność wobec niej. Certyfikatem zostają wyróżnione firmy, w których zadowoleni klienci zdecydowanie przeważają nad osobami mającymi zastrzeżenia do jakiegoś aspektu działalności firmy.

W 2016 roku w gronie firm zasługujących na najwyższe uznanie i zaufanie klientów znalazły się:

  1. 4Life Direct Sp. z o.o.
  2. AVIVA
  3. bardusch Polska Sp. z o.o.
  4. BZ WBK-Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
  5. BZ WBK-Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A.
  6. DB Cargo Polska S.A.
  7. Dom Maklerski BOŚ S.A.
  8. Dow Polska Sp. z o.o.
  9. DreamCommerce S.A.
  10. DSV Road Sp. Z o.o.
  11. ECO Jelenia Góra Sp. z o.o.
  12. ECO Kutno Sp. z o.o.
  13. ECO Malbork Sp. z o.o.
  14. ECO Tarnobrzeg Sp. z o.o.
  15. ENEA S.A.
  16. Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A.
  17. Europejski Fundusz Leasingowy SA
  18. General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.
  19. Hebe
  20. Idea Leasing SA
  21. IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.
  22. itelligence Sp. z o.o.
  23. METAL-FACH Sp. z o.o.
  24. Mondial Assistance Sp. z o.o.
  25. Natural Pharmaceuticals
  26. P.H.U INTER-TECH Piotr Jankowski
  27. PGE Obrót S.A.
  28. PKP Energetyka S.A.
  29. PPG Deco Polska Sp. z o.o.
  30. Santander Consumer Bank S.A.

 

Organizatorem programu Firma Przyjazna Klientowi jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania, niezależna instytucja z otoczenia biznesu, zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wdrażania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.

 

Partnerzy programu: GCE Consulting, Norstat Polska, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, Infinity Media, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing, Wirtualne Media, , Eventroom, Rent Design, InterBankiet.

 

Podczas Gali wręczyliśmy również nagrody w drugim Programie organizowanym przez Fundację Obserwatorium Zarządzania – Inwestor w Kapitał Ludzki – LISTA LAUREATÓW

 

Opublikowane przez | 2017-04-24T10:33:00+00:00 18 listopada 2016|Aktualności|Możliwość komentowania Gala wręczenia statuetek Firma Przyjazna Klientowi 2016 została wyłączona

O autorze: